Ügyfélkapcsolat támogatás szakértő

  • Feladatok
    • Ügyfélkapcsolati Igazgatóság osztályainak működési, E2E folyamatok támogatása.
    • Szakértői és támogatói feladatok ellátása L2-L3 szinten.
    • Hatékonyságjavító projektek és megoldások kidolgozása, vezetése, implementálása.
    • Működési modellek építése és működési forgatókönyvek kialakítása. 
    • Elemzések, prezentációk készítése.
    • Folyamat optimalizálási akciók készítése és bevezetése.
    • Témagazda feladatok ellátása.

     

  • Elvárások
    • Felsőfokú végzettség.
    • Microsoft office kiemelt szintű ismerete.
    • Elemzési ismeretek, üzleti szemlélet.
    • Analitikus gondolkodás.
    • Proaktív hozzáállás, önálló munkavégzés.
    • Folyamathatékonysági és projekt módszertanok ismerete.
    • „B” kategóriás jogosítvány.
    • 3-5 év nagyvállalati munkakörnyezetben végzett szakértői tevékenység.

     

  • Előny
    •  SAP S4 HANA ügyfélszolgálati modul felhasználói szintű ismerete.
  • Amit kínálunk
    • Versenyképes juttatási csomag.
    • Áramdíj kedvezmény 3 hónapos munkaviszonyt követően.
    • Kiemelkedő premizálási rendszer.
    • Egyénre szabható éves cafeteria keret.
    • Üdülési lehetőségek jelentős kedvezményekkel.
    • Folyamatos képzési és fejlődési lehetőség nagyvállalati környezetben.
  • Társaság OPTESZ OPUS Zrt.
  • Munkavégzés helye Debrecen
  • Szakterület Ügyfélkapcsolat
  • Munkaidő Teljes munkaidő
  • Munkaszerződés Határozatlan idejű
JELENTKEZZ HOZZÁNK!