-
Feladatok
-
Ügyfelektől, illetve hatóságokon keresztül érkező fogyasztói panaszok kezelése, nyilvántartása, írásban történő megválaszolása
-
Panaszok nyilvántartásához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
-
A fogyasztói panaszok kezelése során a jogszabályok által előírt minőségi mutatók betartása
-
Fogyasztói panaszok okainak feltárása, elemzése, egyedi hiba, folyamat hiba megállapítása, visszajelzése
-
Határidős kötelezettségek nyilvántartása, nyomon követése, a szervezeti egység, valamint az általa kezelt és a Társaságot érintő valamennyi ügy vonatkozásában
-
Társszervezeti kapcsolattartás
-
SAP S4 HANA és kapcsolódó ügyfélkapcsolati IT rendszerek felhasználói szintű ismerete.
-
Közreműködés az ügyfélszolgálati folyamatok javításában
-
Egyéb, a csoportvezető által delegált feladatok határidőre történő elvégzése
-
Elvárások
-
Középfokú végzettség
-
Hasonló munkakörben szerzett 1-3 év tapasztalat
-
WINDOWS és MS Office felhasználói szintű ismeret
-
Pontos, precíz munkavégzés
-
Problémamegoldókészség, proaktív gondolkodás
-
Csapatmunka, együttműködési készség
-
Előny
-
SAP modulok ismerete
-
Energiapiaci folyamatok ismerete
-
Amit kínálunk
-
Versenyképes juttatási csomag
-
Áramdíj kedvezmény 3 hónapos munkaviszonyt követően
-
Kiemelkedő premizálási rendszer
-
Egyénre szabható éves cafeteria keret
-
Korlátlan járóbeteg ellátás, célzott szűrővizsgálatok szerződött partnereinknél
-
Üdülési lehetőségek jelentős kedvezményekkel
-
Korlátlan vállalati mobiltelefon használat
-
Mobilitás támogatása
-
Folyamatos képzési és fejlődési lehetőség nagyvállalati környezetben
-
Társaság
OPTESZ OPUS Zrt.
-
Munkavégzés helye
Debrecen
-
Szakterület
Ügyfélkapcsolat
-
Munkaidő
Teljes munkaidő
-
Munkaszerződés
Határozatlan idejű
JELENTKEZZ HOZZÁNK!
-
Társaság
OPTESZ OPUS Zrt.
-
Munkavégzés helye
Debrecen
-
Szakterület
Ügyfélkapcsolat
-
Munkaidő
Teljes munkaidő
-
Munkaszerződés
Határozatlan idejű