Panasziroda munkatárs

  • Feladatok
    • Ügyfelektől, illetve hatóságokon keresztül érkező fogyasztói panaszok kezelése, nyilvántartása, írásban történő megválaszolása
    • Panaszok nyilvántartásához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
    • A fogyasztói panaszok kezelése során a jogszabályok által előírt minőségi mutatók betartása 
    • Fogyasztói panaszok okainak feltárása, elemzése, egyedi hiba, folyamat hiba megállapítása, visszajelzése
    • Határidős kötelezettségek nyilvántartása, nyomon követése, a szervezeti egység, valamint az általa kezelt és a Társaságot érintő valamennyi ügy vonatkozásában
    • Társszervezeti kapcsolattartás
    • SAP S4 HANA és kapcsolódó ügyfélkapcsolati IT rendszerek felhasználói szintű ismerete.
    • Közreműködés az ügyfélszolgálati folyamatok javításában
    • Egyéb, a csoportvezető által delegált feladatok határidőre történő elvégzése
  • Elvárások
    • Középfokú végzettség 
    • Hasonló munkakörben szerzett 1-3 év tapasztalat
    • WINDOWS és MS Office felhasználói szintű ismeret
    • Pontos, precíz munkavégzés
    • Problémamegoldókészség, proaktív gondolkodás
    • Csapatmunka, együttműködési készség
  • Előny
    • SAP modulok ismerete
    • Energiapiaci folyamatok ismerete
  • Amit kínálunk
    • Versenyképes juttatási csomag
    • Áramdíj kedvezmény 3 hónapos munkaviszonyt követően
    • Kiemelkedő premizálási rendszer
    • Egyénre szabható éves cafeteria keret
    • Korlátlan járóbeteg ellátás, célzott szűrővizsgálatok szerződött partnereinknél
    • Üdülési lehetőségek jelentős kedvezményekkel
    • Korlátlan vállalati mobiltelefon használat
    • Mobilitás támogatása
    • Folyamatos képzési és fejlődési lehetőség nagyvállalati környezetben
  • Társaság OPTESZ OPUS Zrt.
  • Munkavégzés helye Debrecen
  • Szakterület Ügyfélkapcsolat
  • Munkaidő Teljes munkaidő
  • Munkaszerződés Határozatlan idejű
JELENTKEZZ HOZZÁNK!